Shop Mobile More Submit  Join Login
About Other / Hobbyist eyyyyFemale/Philippines Recent Activity
Deviant for 3 Months
Needs Core Membership
Statistics 0 Deviations 8 Comments 106 Pageviews
×

Newest Deviations

No deviations yet

Favourites

:scream :icongomotes:Gomotes 645 254 :hanging :icongomotes:Gomotes 50 47 MI-Contest :hitler: :icongr3g0r:GR3G0R 323 194 :pacfella: :iconzacthetoad:zacthetoad 1,211 169 :linkplz: :iconzacthetoad:zacthetoad 239 49 I Support Animated Stamps :iconzacthetoad:zacthetoad 7,780 327 STAMP: Shit morals :iconmisslaria:MissLaria 101 72 Critiques wanted :iconprosaix:prosaix 6,293 123 Terrible Person :iconvalgstamps:ValgStamps 100 0 Talent Paradox :iconvalgstamps:ValgStamps 859 0 Story of an illness :iconramen27:Ramen27 475 262 No changing it :iconramen27:Ramen27 1,122 856 You need it. :iconramen27:Ramen27 1,393 601 Good Art Bad OC Stamp :iconspikytastic:Spikytastic 474 57 Free to Stamp :iconspikytastic:Spikytastic 213 20 You're Not A Speshul Snoflake :icongenkistamps:genkistamps 559 198

Watchers

No watchers yet.

Groups

Activity


Journal

No journal entries yet.

deviantID

nofxme's Profile Picture
nofxme
eyyyy
Artist | Hobbyist | Other
Philippines
Asshole. Horrible Doodles. Weaboo. Practicing Digital Art. Photography Is Gay But Meh. Pregnant Ponies. Flash Animation is v cool. Fan-fiction is Gay. Ambivert.

Yo. I'm an HS student. I procrastinate a lot, that's why I'm on this website anyways. Art is such an eye candy for me. Fan arts are v cool. Sometimes I'll upload my own. They're shitty. I love reading Literature. I love stamps btw. I do occasional rants. Old User. Huge Weaboo. Loves emotes. Not a coffee fan. Favorite Machine. Unapologetic. Biggest Enemy of Furries, Bronies, and Impregnation BS.

Big Fool Emoji-29 (I'm done) [V4] by Jerikuto STALK ME ON MY SOCIAL MEDIA(S): Big Fool Emoji-29 (I'm done) [V4] by Jerikuto
FOLLOW ME ON Twitter by Th3EmOo to be added lol
FOLLOW ME ON Tumblr by Th3EmOo to be added lol

:intardnet: by LeoLeonardo Here's some of my favorite stamps: :intardnet: by LeoLeonardo

Asshole by Sharkfu Favorite Stamp by Ravechu Just Shut Up by alaska-is-a-husky Flamebait by EpicStamps Not every character... by Rawr-Naze Opinionated by alaska-is-a-husky I Support Procrastination by rJoyceyy I love professional words :D by kinimoto7 ..fuck stamp by ohhperttylights Being Mean by Stampedes Bitchy Stamp Collection Stamp by MaruLovesStamps Free to Stamp by Spikytastic Good Art Bad OC Stamp by Spikytastic You need it. by Ramen27 No changing it by Ramen27 Story of an illness by Ramen27 Talent Paradox by ValgStamps Terrible Person by ValgStamps Critiques wanted by prosaix STAMP: Shit morals by MissLaria
© adrelix.tumblr.com/
Interests

Comments


Add a Comment:
 
No comments have been added yet.